

Prezydent Miasta Jeleniej Góry informuje, że zakończono realizację zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry - Etap III” polegającego na demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do osób fizycznych, przedsiębiorców, jednostek sektora finansów publicznych, położonych na terenie miasta Jeleniej Góry. Zadanie zostało dotowane na podstawie umowy nr 205/D/OZ/JG/2014 z dnia 23 września 2014 r., zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 85 % jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2 usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz do 35% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry – Etap III”
Wartość całkowita zadania - 16 613,27 PLN
Dotacja NFOŚiGW i WFOŚiGW - 14 121,28 PLN
Środki budżetu Miasta Jeleniej Góry - 2 251,16 PLN
Środki przedsiębiorców - 240,83 PLN
Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu